maaliskuu 25, 2020

Päivitetty tiedote Koronaviruksen vaikutuksista

Hyvä yhteistyökumppani,

Päivitetty tilannetieto koronaviruksen epidemian vaikutuksista Lindab Oy:n toimintoihin:

22.3.2020 Italian viranomaisten määräyksestä keskeyttää toiminta Pohjois-Italian teollisuuden tuotantolaitoksissa kahdeksi viikoksi. Tämä pysäyttää myös Italian tehtaamme. Tästä johtuen joudumme päivittämään ko. tehtaan tuotteiden toimitusaikaa meillä olevien tilausten osalta. Olemme teihin yhteydessä lähipäivinä, jos tämä aiheuttaa muutoksia toimituksiinne.

Muissa tuotteissa tämän hetken tilanne toimitusaikatauluissamme on normaali.

Olemme tehneet merkittäviä toimia varmistaaksemme asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuuden, sekä toimitustemme jatkumisen hyvällä tasolla. Henkilökuntaa on ohjeistettu ja mahdollisia tartuntatilanteita pyritty estämään

Jo epidemian alkuvaiheessa olemme huomioinut mahdollisuudet tulevista viivästyksistä raaka-aineen ja tuotteiden osalta eri tehtailtamme, nostamalla varasto määriä Espoon ja Jyväskylän toimipisteissä. Kuitenkin muuttuvan epidemian tilanteen vuoksi joudumme ilmoittamaan teille mahdollisista tulevista toimitusviivästyksistä.

Pidämme teidät ajan tasalla ja ilmoitamme viipymättä mahdollisista muutoksista toimitusaikoihin, niihin tilauksiinne joihin vaikutus kohdistuu.

Pidetään toisistamme ja itsestämme samalla huolta!

Espoossa 25.3.2020

Janne Nordling